23/1

Idag har jag varit rätt så duktig. Vaknade vid tolv-tiden, åt lite frukost framför datorn innan det var dags för möte med jobbcoachen. Det gick bra, vi kom fram till rätt vettiga saker. Vi ska ha telefonkontakt igen på fredag så tills dess måste jag få ihop ett motivationsbrev som hon kallade det. Efter coachen fixade jag en grej till Tobbe som han så snällt bad om och sedan tog jag bussen till Lugnvik för att hämta lite saker åt Ante. Men dessa ärenden var icke gratis, Tobias dammsög och skurade mitt golv & av Ante fick jag två ciggpaket. Heheheh, fint att göra affärer! Efter Lugnvik åkte jag till Frösön för att hämta mina grejer hos Vic, blev kvar där ett tag. Vi åt soppa, tittade på tv och snackade skit. Nu är jag hemma efter en dags på resande fot hela tiden och ska snart dricka lite te i dom stora kopparna jag tog med mig ifrån Ante, skorpor blir det till det. Åååååh, så gott! Nej, fikadags hörde jag. Förhoppningsvis är det något bra på tv som börjar klockan nio också. Puss och hej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback