18/1

Idag var jag uppe före halv nio, det var ett tag sen jag var uppe vid den tiden. Tog en dusch och gick efter det ner på Lillänge med mamma för att hjälpa henne att handla. När vagnen blev för full så gick vi hem igen, då la jag mig framför datorn och tittade på senaste avsnittet av Pretty Little Liars. Efter det försökte jag ta tag i städningen av rummet, det gick väl sådär då jag ganska fort blev för trött så jag la mig i soffan en stund för att vila ögonen, det slutade med att jag somnade. Jag vaknade igen när mamma kom hem från stan, då gick vi ner på Lillänge igen. Vi var in på i princip alla affärer som finns där nere. Kom ganska precis hem med en lika stor handling som imorse. Nu sitter jag och väntar på att min kebab ska komma. Den är jag värd idag tycker jag! Ikväll åker jag kanske till Victoria och jag hoppas att jag kan övertala henne till utgång. Jag är sjukt sugen på att gå ut! Jag håller tummarna.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback