15/1

Igår firade vi som sagt Victoria som idag fyller 20 år! Stort jävla grattis till henne, en av de absolut finaste människorna jag träffat på i mitt liv. Vi förfestade hemma hos henne med lite Singstar, Jag har aldrig och sånt där. Vid elva drog vi in mot krogen, Olearys blev det men ingen av oss tyckte det var särskilt roligt. Alla förutom jag och Victoria åkte hem vid tolv men vi höll igång ett tag till. Gick till Cuprum för att träffa Jocke och Schill, där var det inte heller roligt men jag fick ju träffa Maja så det var ett stoooort plus. Vi åkte hem, gick förbi Niclas en sväng, äntligen fick jag umgås lite med honom och dessutom se hans lägenhet. Som jag har längtat efter honom. Det är alltid något som kommer emellan de gånger vi har bestämt att hitta på något och så är karln aldrig hemma längre. När vi kom hem till Vic igen så somnade vi ganska på en gång båda två. En helt okej kväll ändå.

Jag kom hem idag vid två, la mig i soffan framför tvn vilket jag har gjort i princip hela dagen. Men det får man göra på söndagar. Nu tänkte jag kolla om det är något bra på tv, annars lägger jag mig i sängen framför en film, har fått hem några bra nu som ligger och väntar på att jag ska titta på dom.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback