13/1

Det blev ingen bio för mig i onsdag, allting blev fel så jag sket i det då det alltid är jag som ska vika mig och det är något jag inte tänker göra. Jag spenderade dagen på stan med Maja istället och kvällen spenderades framför film och Förhäxad. Mycket mysig kväll måste jag säga! Vid tre på natten kom Victoria hit för att sova, hon ville icke vara kvar där hon var och jag förstår henne fullständigt. Jag var ju trots allt vaken ändå. Fick även en sak bekräftat i onsdags, så nu är vi nästan på väg. Taggad? Ja!

Igår åkte jag till Maja för att mysa. När jag kom fram chillade vi innan det var dags för att laga mat, Majas berömda currygryta. Gudomligt om jag får säga det själv! Efter maten dog vi i soffan osv. Sedan såg vi först Human Centipede 2, den var inte så farlig som vi hade trott. Men efter den gjorde vi det största misstaget i våra liv, vi såg A Serbian Film. Det är en film jag inte ens skulle rekomendera till min värsta fiende. Det var den sjukaste film jag har sett i hela mitt liv, se den aldrig!

Idag har jag varit på Arbetsförmedlingen där allt blev fel så jag åker dit på måndag istället. Nu väntar jag på mat, det blir fläskfilé osv, fett fint alltså. Ikväll ska jag mysa framför tvn och vänta på att Victoria slutar, då blir det film och mys. Nu ska jag springa ner på Bolaget inför imorgon. Vi höööörs! Pussis.



Älskade du.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback