En tyst minut för alla som inte längre finns med oss.

jag kan inte sluta gråta
för verkligheten gör det för
svårt att andas ikväll och jag
tänder ett ljus för alla döda
hjärtan som slutar slå
lungor som slutar andas
änglar som ryckts ifrån oss
ibland känns det som att
hela världen stannar upp och
ingenting är verkligt och ibland
undrar man vad meningen med livet
är när alla ändå bara dör
men det spelar ingen roll hur mycket
man gråter för ni är fortfarande
borta när tårarna torkat
jag kan inte sluta gråta
för verkligheten gör det för
svårt att andas ikväll och jag
tänder ett ljus för alla döda

hjärtan som slutar slå
lungor som slutar andas
änglar som ryckts ifrån oss

ibland känns det som att
hela världen stannar upp och
ingenting är verkligt och ibland
undrar man vad meningen med livet
är när alla ändå bara dör

men det spelar ingen roll hur mycket
man gråter för ni är fortfarande
borta när tårarna torkat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback