Don't worry, be happy.

Ikväll har jag och Anna onsdagsmys. Vi har ätit varma hallon & glass och färgat bort den fula utväxten i mitt hår. Jag tror att jag har bestämt mig för att bli brunett igen i slutet av mars, än så länge känns det så iallafall men det kan ju alltid ändras med tiden. Just nu tittar vi på Den hemlige miljonären. Det är riktigt skönt med en lugn onsdag, det var ett tag sen jag hade en sådan. Men lite ångest får jag eftersom att just den här onsdagen betyder 100 dagar kvar till studenten. Det här sista halvåret var det bästa i mitt liv. Jag önskar att jag kunde gå tillbaka och uppleva alltihop igen. Jag saknar min klass.


En del av fina BF08, under den bästa dagen i mitt liv.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback