9/2

Idag har vari på Hälsocentralen men jag blev inte så mycket klokare av det besöket. Läkaren ställde lite frågor om kraschen och sedan kände hon lite på mig och efter det fick jag åka hem. Alltihop tog ca fem minuter. Jag tycker att hon borde ha undersökt mig lite mer men det gjorde hon inte. Vi får se om jag blir bättre eftersom att jag nu har ont i nacke och axlar, annars blir det väl ännu ett besök. Efter HC gick jag en sväng på stan i min ensamhet, fyndade två väskor för bara 98 kr och sedan köpte jag även tre par strumpbyxor, ett utav paren kostade bara 10 kr. Finfint! Nu tänkte jag krypa ner under täcket en stund framför Prison Break. Tänkte lägga upp bilder på mina fynd senare när jag orkar ta kort på dom. Vi hörs alltså senare idag! Puss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback