8/2

Nu är jag snart klar med första säsongen på Prison Break. Jag har blivit en nörd. Har legat i sängen hela dagen och bara tittat, jag har ingen ork till något annat just nu. Imorgon ska jag iallafall på Hälsocentralen för att få bli undersökt, finally! Efter det kanske jag vågar mig ner på stan en sväng, ska försöka hitta någon snäll själ som vill gå med mig. Jag börjar bli less på att sitta hemma trots att det bara är två dagar sedan jag kom hem från mitt äventyr i Jokkmokk. Jag är faktiskt redan less på att vara hemma i Östersund, jag hade lätt stannat länge i Jokkmokk. Eller åkt någon annan stans. Mer än gärna! Nej, nu ska jag forsätta med mitt nya beroende innan jag ska sova. Vi hörs imorgon, mina vänner. Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback