7/2

Idag fick jag höra att bilen vi voltade med måste skrotas och när man har tittat extra noga på skadorna på bilen så hade vi tydligen en jävla tur att det gick så pass bra som det gjorde. Egentligen borde det ha gått mycket värre, om jag fattade det rätt. Idag har jag bara legat i sängen och tittat på massor utav serier, jag har inte haft ork till någonting och nu på kvällskvisten börjar jag få ont i nacke och axlar så imorgon blir det ett besök på Hälsocentralen. Idag tyckte dom inte att det var någon mening för mig att komma in eftersom att jag inte hade ont men vadå? Man ska väl ändå undersökas efter en bilolycka? Jag förstod inte riktigt det där så imorgon ska jag kräva en tid. Så är det bara. Nu tänkte jag gå och göra mig klar för sängen och mysa ner mig framför ännu ett avsnitt av Prison Break. Har börjat på säsong ett nu. Fett bra serie alltså. Semlor har jag fått äta idag också, mycket gott! Men det var nog allt för ikväll, jag berättar imorgon om hur mitt besök på Hälsocentralen gick, förhoppningsvis är jag hel. Sov gott!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback