29/2

Igårkväll var jag på bio med Victoria, Jocke och Schill. Vi såg This Means War och den rekomenderar jag verkligen. Jag tycker verkligen att den var värd att se, galet bra alltså! Action/Komedi. "Två CIA-agenter och bästa vänner förälskar sig i samma kvinna. Någon måste vinna, om det så krävs att hela spaningsteamet ska kopplas in för att spana på respektive kärleksmöte."

Nu har jag varit iväg till tandläkaren också. Det gick väl bra men efter allt undersökande så gör det ännu ondare nu än innan. Hon spolade rent och la även dit någon bakteriedödande gel som jag ska använda två gånger om dagen i en vecka och blir inte visdomständerna bättre av det så finns det risk för att dom måste dra ut dom. Jag håller tummarna för att detta hjälper! Nu ska jag lägga mig i soffan med min onda mun och titta på lite nya avsnitt av alla serier jag följer.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback