27/2

Idag har jag varit på stan med Victoria en sväng och efter det blev det middag på Max. Anna kom dit när hon kom fram till Östersund och efter att jag och Vic ätit klart så åkte jag och Anna hem till mig. Vi drog ner på Lillänge där vi gick runt i alla affärer, jag hittade en parfym som luktade vanilj för endast 40 kr. Fett värt alltså! Sjukt gott luktade den. Efter det gick vi hem och sedan ringde Vic och behövde sin laddare så jag tog en promenad ner på stan för att möta upp henne och efter en cigg åkte jag hem igen. Nu chillar jag vid datorn, jag och Anna ska väl trycka i oss lite gotta om ett tag. Tänkte tvinga henne att färga mitt hår också, efter mycket velande mellan blondt och brunt så bestämde jag mig för att vara blond ett tag till. Senare i framtiden blir jag nog brunett igen men jag är inte redo för det ännu. Jag trivs i mitt blonda men saknar mitt bruna litegrann. Men det går att ordna en annan dag. Heheheh.


Monia frågar Hugo om vilken hårfärg jag ska ha:
Bajs är brunt, jag har ljust hår mamma, då ska Emelie oxå ha de.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback