23/2

Igår fyllde min kära skithöna Sophia 20 år. Jag kan inte förstå att vi har blivit så gamla, det kändes som om det var nyss vi sprang runt i blöjor tillsammans. Jag har glad att jag har fått spendera alla dessa år med dig och jag hoppas på många fler. Vi spenderde en del av kvällen i Sophias lägenhet med alkohol, kladdkaka och fina människor. Jag och Victoria körde nyktert men vi följde ändå med till Olearys men där blev vi inte långvariga. Sämsta onsdagen jag varit hem om, tror jag. Men på lördag kör vi all in, för då ska min fina vän firas på riktigt. Det kommer att bli storslaget! I can't wait.

Imorgon ska jag jobba på Campus förskola, 11-17. Vi får se om min tandvärk överlever dagen, jag har två visdomständer som verkar vilja ta mitt liv. Jag har haft problem med dom förut men inte såhär mycket så det får bli ett besök till tandläkaren, synd bara att det kostar skjortan att bara sticka in huvudet och säga hej. Nu ska jag forstätta titta på Revenge. Vi hörs imorgon! Pussis.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback