20/2

Istället för att bry mig om Big Brother så har jag umgåtts med fina vänner och tittat på film. Jag, Victoria, Jocke och Schill har tittat på What's your number, ätit tre påsar popcorn, druckit cola och pratat om allt ni kan tänka er. Allt man behöver för en sån här fin kväll är några fina vänner. Jag vill ha flera kvällar som denna. Snart ska jag gå och lägga mig i min tomma säng och känna mig så otroligt ensam. Jag hatar att sova själv. Jag vill ligga på någons bröst och somna till hans hjärtslag.
Postat av: Alicia Jasmine ♥

Jättefin blogg! hade blivit superglad om du ville kolla min!

Hoppas du haft en bra dag, kram :)

2012-02-22 @ 21:27:49
URL: http://aliciajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback