18/2

Igår körde jag och Victoria en nykter fredag. Vi åt middag här hos mig och det bjöds på fläskfilé, strips, sallad och sås. Verkligen gott! Sedan låg vi i soffan framför The Voice, när det var slut begav vi oss till Burre där han och Andrei låg och tittade på Cowboys & Aliens. Filmen var faktiskt bra. När filmen var slut låg vi och snackade om allt mellan himmel och jord innan jag och Vic gick hem till mig. Vi började titta på en film men stängde av ganska fort då vi var för trötta för att orka förstå filmen. Så vi somnade runt ett, mycket bra gjort av oss, det var ju trots allt fredag och jag kan inte minnas sist jag hade en nykter fredag. Nyktert kör vi även idag men på olika håll, vi ska nog mötas upp senare för att tända ljus hos Krille. Annars ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt ikväll, så otroligt jävla skönt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback