Dag 30. Berätta om ett minne från en resa

Något jag alltid kommer att minnas är när jag var i Grekland med farmor, farmor, pappa, hans tjej och hennes dotter. Jag och dottern var in på en butik och då råkade jag tappa en magnet ner på en porslinsbåt så att den gick sönder. Butiksägaren sa åt mig att hämta mina föräldrar så jag sprang gråtandes till hotellet för att berätta vad som hade hänt och då gick pappa bort dit för att prata med butiksägaren. När han kommer tillbaka så har han med sin en magnet som ser ut som en glassdrink eller liknande. Det var min födelsedag och butiksägaren tyckte synd om mig så jag fick en present och pappa slapp betala för det jag hade förstört. Mycket fint gjort, tycker jag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback