Då ska jag minnas den tiden när vi brann ihop.

Det blev ingen lugn hemmadag, istället blev det julskyltning med Monia och Hugo. Dock är inte julskyltningen alls likadan som den var för några år sedan, det har alltid varit mycket nere i Kärnangaraget men nu var det ingenting alls där. Riktigt tråkigt måste jag säga! Förr stod det även tomtar som sålde julklappar längs hela gågatan men det är också borta nu. Det är inte alls lika roligt att vara barn på julskyltningen längre. Förhoppningsvis kommer det tillbaka. Efter julskyltningen åkte jag hem och åt middag, när jag hade käkat så somnade jag till på soffan i någon timme. Borde ta tag i städningen men jag kan inte hitta orken till det, kanske hinner jag det imorgon. Nu ska jag lägga mig framför lite serier och bara ta det lugnt. Vi får se vad resten utav kvällen har att erbjuda, antagligen ingenting alls.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback