24/12 - God jul

Nu är klockan över tolv, vilket betyder att julafton är här. Min julkänsla har ännu inte hittat hit och jag börjar bli tveksam om den hinner hit innan julen är slut. Men när de människor man allra helst vill ha nära under jultider inte längre finns hos oss så försvinner nog julkänslan automatiskt. Jag önskar att jag kunde få spendera den här dagen tillsammans med min pappa, farmor och farfar. Iår drog farmor till Cypern istället, jävla orättvist måste jag säga. Jag hoppas att min pappa och min farfar har en jättefin julafton, i himlen, Nangijala eller vart dom än är. Så istället spenderar jag julafton tillsammans med mamma och mina bröder. Evelina åker till Fanbyn för att fira jul på dom istället. Ikväll har jag iallafall spelat Bingolotto på Uppesittarkvällen, dock vann ingen utav oss något och det gör mig bara arg. Jag kan väl få vinna en ny lott iallafall? Men nejnej. Skitspel. Nu ska jag bara chilla vidare innan jag rör mig vidare till sängen. Vi hörs när vi hörs. Puss och kram. God jul!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback