5/8

I fredag var det utgång med fina vänner. Förfest i vanlig ordning hos Victoria och sedan begav vi oss på Martie och jag har aldrig sett så lite folk. Värdelöst! Så vi drog vidare på Cuprum och sedan bastuefterfest. Riktigt fin kväll men det var inte lika värt det igår, det var länge sedan jag var så bakis. Men trots det så kom Simone hit igårkväll och fick med mig ner på stan för nykter utgång tillsammans med fina tjejer. Innan hemgång blev det nattmat på Donken och när jag kom hem somnade jag som ett litet barn. Nu ska jag göra mig klar för att åka till Vic som bjuder på gomiddag och sedan fortsätter kvällen hos Schill för filmkväll. Finare söndag! När jag kommer hem därifrån ska jag packa för imorgon sätter jag mig på tåget till Sundsvall. Vad veckan har att erbjuda återstår att se men jag ska kramas mycket med Anna och förhoppningsvis få spendera lite tid med personen som återigen är tillbaka i mitt och den här gången hoppas jag att han stannar. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback