29/8

Nu är det bestämt, den 13 september får jag göra operationen jag väntat på i två års tid. Invalid kommer jag att bli, tur att det är sista veckan med matten som mest bara handlar om att repetera, nationellt prov samt slutprov så det är ju inte allt för mycket plugga med penna i handen. För slutprovet gör man muntligt via webcam med webläraren. Hur det ska gå vet jag inte, försökte göra ett av mina uppdrag idag men det stod helt stilla. Jag kan inte det där med prov, allt jag kan försvinner på en halv sekund. Jag vet att jag kan det här men jag får inte fram det ur huvudet. Försöker titta på det jag har gjort i boken men fattar ingenting ändå. Skitliv. Men nu måste jag sova, ska vara nere på skolan till halv nio imorgon. Måste få tips och idéer på hur jag ska göra för att klara det där jag egentligen kan. Men lite bra kanske händer i livet snart, om allt går som jag vill. Jag håller alla tummar jag har!!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback