25/8

Igår blev utgång med Victoria och ett gäng grabbar. Förfesten hölls hos Vic i vanlig ordning och efter det en galen promenad in till stan som innehöll kundvagnsrace och väldigt mycket skratt. Väl inne i stan blev det Cuprum där vi stannade till stängning och efter det fyllemat på Donken. Sjukt bra kväll alltså, kanske en av dom bästa på väldigt, väldigt länge. Jag fick skratta så att jag fick ont i magen och bara känna lycka.
 
Idag ringde Sophia och väckte oss vid tio. Inte det minsta bakis men väldigt trött. Men det var bara att kliva upp då, tog en dusch och åkte ner på stan för att möta upp Monia och Hugo. Det var någon familjedag i Badhusparken där Hugo fick rida och köra häst. Vi träffade storsjöodjuret Birget som bjöd på glass och på Stortorget höll Sweetcamp på för fullt. Vi tittade på när dom trixade med cross och lite med cykel & skateboard. Hugo tyckte att det var riktigt coolt när dom hoppade. gjorde bakåtvoltar osv med crossarna. Två autografer fick han också, nöjdare kille! Det blev sedan mat på Sibylla innan vi åkte hem. Nu tänkte jag väl ta och piggna till lite innan jag åker till Vickan. Ikväll blir det vin. Hoppas att kvällen blir lika bra som den var igår. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback