21/8

Idag har jag varit på skolan och pluggat matte. Men det fick jag inte göra länge, jag skulle gå på biblioteket och låna om matteboken idag efter skolan men då var det någon idiot som hade bokat den så nu är jag utan mattebok, har dock beställt en men det lär väl ta typ en vecka innan jag får den så det blir ner på skolan igen imorgon för att kolla om jag kan skjuta fram allting litegrann. Det borde inte vara några problem. Efter skolan gick jag en sväng på stan, det blev lite linnen, en tröja och lite smycken. Igår köpte jag ett par byxor och en ny skinnjacka. Nöjdare tjej! Ännu nöjdare blev jag när jackan endast gick på 225 kr, värsta kapet! Beställde även ett par skor idag också, mycket behövligt då mina Converse börjar säga upp sig. Tänkte väl slänga in några bilder på min fina shopping också men det får bli i ett eget inlägg tror jag. Nu tänkte jag gå och tvätta bort sminket för att sedan krypa ner i min älskade säng. Imorgon är det en ny dag och den ska jag spendera på Victoria. It will be awesome!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback