Storsjöyran.

Jag kommer att bli tvungen att klona mig under Storsjöyran. Det finns för många artister jag vill se på bara två dagar, hur ser jka detta gå? Lars Winnerbäck, Eldkvarn, Kapten Röd, Markus Krunegård, Den Svenska Björnstammen, Norlie & KKV och Panda Da Panda är de artister jag hittills vill se och det lär ju säkert komma någon fler. Det här känns inte okej alltså. Förra året fanns det ingen jag riktigt ville se så jag och Maja bodde mest i öltälten med massa trevligt folk. I år känns det helt annorlunda. Men Storsjöyran 2012 kan inte bli bättre än vad Storsjöyran 2011 var, minnena från den helgen kommer för evigt att finnas i mitt hjärta. Ni kommer alltid att betyda mycket för mig, trots att allting blev helt fel.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback