I just needed to hear your voice.

Det var ingen urinvägsinfektion, utan det var bara vita blodkroppar. Det var skönt att höra men trots det äter jag penicillin i fem dagar så att allt blir helt bra. Innan vi åkte till Vårdcentralen kom Annas tremänning Fredrik på fikabesök, även Micke kom förbi en sväng. Vi åkte in med Fredrik till stan, gick på VC och sedan upp till Mari en sväng för att spana in hennes nya lägenhet. Väl hemma i Häggdånger dog jag ihop lite på soffan innan det var dags för mat. Nu ligger jag i en fåtölj framför tvn och håller på att somna, förhoppningsvis får jag sova lite längre imorgon. Det känner jag att jag behöver. Nu tänkte jag göra mig lite kvällsfika eftersom att jag måste äta pencillinet i sambad med måltid och efter det tänkte jag chilla framför dumburken, sedan får vi se hur länge jag orkar hålla ögonen öppna. Hörs då!



Hur kan jag falla för någon när mitt hjärta fortfarande finns hos dig?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback