30/4

Här sitter jag i min ensamhet framför tvn medan mannen i huset är och jobbar. Som tur är slutar han tidigt idag så om några timmar är jag inte ensam längre. Idag är det sista april och jag har inte en aning om vad vi ska göra. Vi har bjudit hit Anna och Mia på middag iaf men hur kvällen ser ut vet jag inte. Jag är inte sugen på att supa min full iaf, så det kanske blir mys ikväll istället men det är vad vi har gjort varje kväll nu så jag skulle vilja göra något annorlunda ikväll. Vi får se hur det blir. Anna och Mia ska på Medina på Aveny ikväll, kanske följer jag med dom, kanske inte. Vi får helt enkelt se vad jag är sugen på senare. Nu ska jag försöka hitta något att fördriva tiden med. Vi höres! Puss.


Idag skulle S ha fyllt 20 år. Du fick inte ens uppleva din 20-årsdag, det är så oträttvist.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback