25/4

Idag klev jag upp vid nio, bra gjort av mig. Vid tio kom Malin och Viggo hit, så otroligt go han är! Så liten och fin. Jag, mamma, Evelina, Malin och Viggo åkte ner på Lillänge där vi gick igenom i princip varje affär. När vi var klara där blev det lunch på McDonalds, satt mycket fint i magen måste jag säga. När jag kom hem somnade jag på soffan och vaknade av att Vic ringde och sa att hon var på väg. Nu har hon gått och lagt sig tror jag, stackarn börjar jobba sju imorgon. Jag tänkte ta mig en rök och sedan fortsätta titta på Kalla Fakta. Imorgon blir det att packa och även göra ett besök på Lärcentrum för att få info om olika utbildningar. Finfint! Snart är jag äntligen på väg till mitt hjärta. Jag längtar så!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback