15/4

Nu är jag hemma igen och det känns väl skönt på ett sätt men ändå tråkigt. Men om pengarna tillåter det så åker jag förmodligen tillbaks till sista april. Sedan jag kom hem har jag varit på Coop för hämta mina paket med kläder samt slängt smutsiga kläder i tvätten och packat ur väskan, allt ligger på sängen så det fixar jag imorgon. Mamma har även dammsugit, bäddat rent och putsat mina fönster, snäll hon är. Snart tänkte jag krypa ner i min alldeles egna säng och titta på One Tree Hill, där har jag en hel del avsnitt att kolla på. Jag har verkligen längtat efter min säng. Imorgon ska jag en sväng på AF och efter det gör jag nog ett besök hos Simone. Tänkte lägga in lite bilder imorgon, orkar icke nu.


Helt plötsligt blev meter till mil..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback