PS. I love you.

Jag har en jättefin kväll med Emma. Hon kom hit vid sju och då satt vi mest bara och pratade om allt. Det var riktigt mysigt och något jag verkligen saknat. Det är tråkigt att vi ses så sällan nu för tiden, innan studenten umgicks vi nästan hela tiden. Senare kom Tobbe hem och då spelade vi kort och drack te. Klockan nio satte vi oss i soffan och tittade på PS. I love you som för övrigt är världens finaste film. Jag kan se den om och om igen och aldrig lessna. Jag tror att den är lite av min och Emmas film. Nu ska jag snart gå och lägga mig så jag orkar med skolan imorgon. Skönt att det är fredag imorgon så att jag får sova ut lite. Tror att det blir en lugn helg, det är vad jag behöver iallafall. Men man vet ju aldrig.
Nu säger jag tack och godnatt! Hörs imorgon.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback