När man inte kan sova..

1. Tre ord varför du sist spydde? Jag vet inte
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? Sov
3. Vad gjorde du för 30min sen? La in bilder i ett blogginlägg
4. Vad hände dig 1995? Jag var fem år och allt var bra
5. Vem fick dig att skratta senast? Sebastian
6. Vilken färg är din borste? Lila och svart 
7. Vad köpte du sist? Cigaretter
8. Vilken färg har du på din tröja? Svart med moln och skit
9. Var förvarar du dina pengar? På mitt bankomatkort och i plånboken
10. Hur var vädret igår? Jag minns faktiskt inte
11. Vad ser du framemot? Att få bli lycklig
12. Snarkar du? Nej, det är för manligt
13. Vad är 15? En ålder då ingenting spelar roll
14. Vilken skostorlek har du? 36/37
15. Vill du klippa dig? Ja, hemskt gärna
16. Är du över 25? Inte än
17. Pratar du mycket? Dom säger det
18. Kollar du på O.C.? Gjorde, ja
19. Har ditt namn ett "x" i det? Nej, faktiskt inte
20. Känner du någon som heter Steve? Nej
21. Hittar du på egna ord? Nej det tror jag inte
22. Är du en typiskt svartsjuk person? Nej
23. Vad har du för mobil? Sony Ericsson
24. Vem ringde dig senast? Simone
25. Biter du på naglarna? Nej
26. Har du lockigt hår? Nej men skulle vilja ha
27. Vilken konsert ska du på härnäst? Har ingen planerad
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Det är väl jag själv isf
29. Hur många gånger har du svurit idag? Jag brukar inte räkna
30. Vilket ord säger du ofta? Jag säger mycket ofta
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? Nej
32. Vem sa du ''jag älskar dig'' till sist? Maja
33. Vad borde du göra nu? Sova
34. Har du något smeknamn? Em, Emli, Emz
35. Sover du mycket? Nej, alldeles för lite
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? Jag vet inte
37. När var du sist ute? I förrgår kanske
38. Har du gråtit idag? Nej
39. Är du en glad person? Oftast
40. Har du roligt nu? Nej, inte särskilt
41. Vad äter du helst? Just nu är jag sugen på hot wings
42. Vem var du med sist? Sandra, Emma, Tobbe och Bella
43. Pratar du i sömnen? Det kan hända ibland
44. Vem kramade du sist? Emma
45. Nämn den bästa personen Mamma
46. Tycker du om någon just nu? Ja, väldigt mycket
47. Vill du flytta? Helst nyss
48. Hur ofta borstar du tänderna? Varje morgon och kväll!
49. Är du egoist? Nej, det kan jag verkligen inte påstå
50. Gillar du att bada? I badkar: Nej - I sjö/hav/badhus: Ja
51. Skrattar du åt allt? Det mesta
52. Vem får dig alltid att skratta? David
53. Gråter du när du tittar på filmer? Ja det händer
54. När grät du senast? Igår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback