29/9

Igårkväll tittade jag på Life as we know it. Nu är jag ännu mer förälskad i Josh Duhamel. Jag skulle verkligen inte tacka nej till ett liv med honom. MUMS! Men på tal om bananer så försov jag mig lite imorse, tjugo minuter innan bussen gick vaknade jag så jag var ganska stressad men jag hann. Jag var på skolan i tid så pluspoäng till mig. Idag har vi jobbat med frukt, bär, kryddor och nötter. Det har gått bra, jag och Fiia har jobbat med två sköna killar. Vi fick även sluta ca en timme tidigare, det var skönt! På slutet höll jag på att somna. Jag trivs faktiskt riktigt bra och jag hoppas att det håller i sig. Än så länge har jag ingen tanke på att hoppa av, det är mycket bra! Ikväll ska jag ha dejt med Emma, henne har jag längtat efter, vi ska titta på PS. I love you, man vet aldrig hur det slutar. Nu vill jag ha mat. Hemmagjord soppa och nybakt bröd. Ibland tycker jag mycket om att bo hemma. Min mamma är bäst.



Vill du gifta dig med mig?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback