25/9

Igårkväll blev det utgång med Maja och Pia. Vi började hos Pia, bara vi tjejer. Sedan tog vi en promenad till G3, dansade loss och bara mådde gött. Vid ett gick vi vidare till Oleary's, där blev det ännu mer dans tills det stängde. Efter krogen fick jag den bästa fyllemat någongsin, den godaste smörgåstårtan jag har ätit! Tack till Marcus. Lite roligt var det också att han var barndomskompis med en av mina kompisar i Sundsvall och kände även många andra som jag också känner där. Det var sjukt roligt! Det blev lite efterfest hos Pia också, trots att vi inte hade tänkt det. Jag och Pia tänkte ju gå raka hem och lägga oss. Till slut fick vi ut alla så vi äntligen fick sova, jag tror att jag somnade på någon minut.

Imorse när vi vaknade chillade vi, Maja kom efter ett tag. Då pratade vi lite om kvällen och sedan tog jag en promenad hem. Det var sjukt jobbigt, bakis och solen sken, galet varmt kan jag lova! Väl hemma tog jag en dusch och sedan somnade jag i ganska många timmar. Det behövdes! Jag är fortfarande trött så jag kan somna om igen. Imorgon börjar restaurangkursen på femton veckor också. Är inte särskilt sugen på det men tänkte testa en vecka iallafall för att se om det är något för mig. Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på "Friends with benefits" eller "Bridesmaids". Vi hörs imorgon, mina vänner!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback