13/9

Idag har jag umgåtts med fina vänner. Först blev det fika på Törners med Emma, Sofie, Kajsa och Petter. Sedan en sväng på stan och efter det pizzalunch hos Emma. Sedan blev det bara jag, Emma och Sofie kvar. Vi låg nergosade i sängen och bara pratade om allt och ingenting. Det är såna stunder jag älskar, när man kan ligga i timmar och prata om allt. Tack mina fina vänner för en jättebra dag! Lycka är när gamla klasskompisar fortfarande kan umgås. Nu har jag precis kommit hem och är trött som bara fan, sov ingenting inatt då jag visste att jag aldrig skulle ta mig upp om jag somnade. Men än tänker jag inte sova, känner jag både mig och Maja rätt så lär vi sitta uppe hela natten igen. Sova kan man göra i graven? Nu ska jag koka te, kände helt plötsligt ett extremt sug efter det. Skriver kanske mer sen.


Min fina vän Kajsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback