10/9

Igårkväll bestämde jag mig för att möta upp Maja och co på G3. Jag var nykter men tänkte att det kunde vara roligt ändå. Det blev riktigt roligt. Det sjukaste var att jag gick in på krogen nykter och kom ut därifrån full som fan och la inte ut ett enda öre själv. Ibland gillar jag att vara tjej! Höhö. Efter krogen blev det bastuefterfest. Det var awesome! Lite häng på Raggarn klockan sju på morgonen också. Jag och Maja gillar det där med att hänga på Raggarn på mornarna tydligen. Det var en mycket bra kväll och jag är glad att jag äntligen tog mig ut efter att jag knappt har varit utanför dörren på två veckor. Om man ska hata livet så varför inte göra det i fina människors sällskap? Idag har jag mest bara levt bakisliv i soffan framför Sailor Moon (haha, jag vet men jag är inte redo att växa upp riktigt än). Fett mysig kväll.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback