Water for elephants.

Ligger just nu och tittar på Water for elephants. Den verkar vara bra, har inte kommit så långt in i filmen ännu för att kunna säga vad jag egentligen tycker. Innan har jag gråtit en skvätt över att jag upptäckte att dom nya avsvnitten av One Tree Hill inte börjar förrän 2012. Värdelöst. Jag som trodde att det skulle börja nu till hösten men icke då. Det var riktigt skönt med en lugn kväll fast lite tråkigt att spendera den ensam. Just nu vill jag ha en pojkvän, någon som ligger här bredvid och håller om mig när vi tittar på film. Just nu saknar jag närhet. Förutom såna här kvällar så är jag väldigt nöjd med mitt liv. Jag har en fin familj och världens finaste vänner. Det behövs inte mycket mer. Jag är ung och lever livet.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback