Uno dos tres, toca la pared.

Igår hade jag som sagt rehabmys med Victoria. Vi tittade på Barnhemmet och åt Ben & Jerrys. Hon åt med hela tröjan och spillde även i min säng. När filmen var slut så ringde Philip och undrade om vi ville med ut och åka lite bil. Why not liksom? Vi gled runt i typ hela stan, stannade en sväng på Max för kvällsfika och efter det gled vi lite till. Kom hem runt halv tolv och somnade som ett litet barn på en gång. Idag har vi haft självstudier på skolan, jobbat med en massa instuderingsfrågor samt varit uppe på Sporthallen och kollat lite för imorgon ska vi vara där och vara värdar för en massa lärare. Det kan bli spännande med tanke på att det är över tusen personer som ska dit. Nu måste jag duscha innan Victoria kommer hit och har myskväll med mig. Höööööööööööörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback