6/10

Idag har vi haft Gruppsamverkan. Läraren pratade sönder öronen mestadels av tiden men vi fick även göra två "övningar", en som skulle visa vilken "personlig stil" man hade,  jag blev en motivator. Efter lunch skulle vi tänka oss in i att alla vi bodde i ett lägenhetshus tillsammans och det fanns två lägenheter tomma och vi skulle bestämma vilka som skulle flytta in. Vi fick ett papper med diverse kandidater och under diskussionerna blev det en hel del skratt åt våran fantasi innan vi kom fram till ett beslut. Vi fick även sluta lite tidigare så efter skolan drev jag runt på stan i väntan på att klockan skulle bli halv fyra. Då gick jag på Navigatorcentrum för att träffa min jobbcoach. Efter det åkte jag hem och nu har jag precis ätit middag. Skulle vilja göra något ikväll men känner att jag är för trött. Jag är fortfarande ovan att kliva upp tidigt om mornarna. Men det börjar bli bättre. Helgen lär väl förstöra det hela.



Idag har jag tänkt extra mycket på dig..
Jag saknar dig!
Postat av: Sandra

du skulle ha hört av dig så hade vi kunnat ses! (:

2011-10-06 @ 18:57:15
URL: http://sahaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback