25/10

Idag var vi tillbaka i skolan igen. Då hade vi serveringskunskap där vi fick lära oss att bära tallrikar osv. Det gick bra men det behövs nog lite mer träning innan jag är ett proffs. Efter skolan gick jag och Maja först på Lärcentrum en sväng och sedan på stan. Nu har jag kommit på vad jag ska klä ut mig till i helgen, kommer blir fett nice! Vi blev lite törstiga efter en stund så vi satte oss på Fiore och njöd av en öl. Det blev en hel del skitsnack, eftersom att vi har umgåtts på ett tag nu så hade vi mycket att ta igen. Min fina underara bästa vän. Jag är så glad att du finns i mitt liv och styr upp det när allt blir kaos. Nu har jag precis tittar klart på ett avsnitt av Desperate Housewives, missade det som var förra veckan pga att jag hade migrän och sov hela kvällen. Jag skulle kunna gå och lägga mig nu alltså. Sjukt trött!

Hihi, imorgon är det vinprovning på skolan och på torsdag är det ölprovning. Jag gillar det här.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback