12/10

GRATTIS TILL MIN FINA MAMMA SOM IDAG FYLLER ÅR!
Jag älskar dig och vill aldrig någonsin förlora dig.

Fisk ska inte lukta fisk, då är den dålig.
Det är något vi har fått lära oss idag. Dagen har inte varit så värst bra men jag orkar inte bry mig längre. Varför ska jag lägga ner tid och energi på något som är så töntigt? Iallafall.. Jag vet inte vad jag ska skriva. Mina dagar är ganska enformiga nu för tiden. Jag går i skolan och efter skolan åker jag hem för att jag är helt död. Jag har fortfarande inte kommit in i rutinerna riktigt men det går framåt. På fredag har vi hemstudier, vilket betyder att jag får sova längre än vanligt. På måndag börjar vi sju. Fett drygt. Vi ska ha metodmatlagning. Imorgon får vi kökskläderna. Nu ska jag lägga mig och titta på en film, tror jag. Behöver tagga ner lite efter den här dagen. Puss och sånt där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback