1/10

Igår söp jag bort alla mina bekymmer tillsammans med Maja och Annica. Jag och Maja började lite här hos mig innan vi drog till Annica och fortsatte innan vi drog på krogen. På G3 dracks det drinkar och det blev en hel del dans också. Jag hade en riktigt bra kväll där inne och efter krogens stängning så blev det lite mat på Donken. Sedan spårade det ur lite, inte för våran del men för andras men det behöver vi inte prata om. Det gick någorlunda bra med alla så det är det enda som räknas. Nu ska jag forsättta leva bakisliv. Lägger mig och ser fet ut och tittar på film. Bättre lördag!
Det är oktober nu.. Det här året har gått alldeles för fort..
Postat av: josephine

Kul att du är med!



p.s missa inte alla andra tävlingarna och snart kommer en ny upp!

2011-10-02 @ 10:33:01
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback