Tidsfördriv.

Visste du att:
att jag vill ha - pengar
att min senaste kyss - var igårkväll
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - alldeles för mycket
att jag inte gillar - falska personer
att jag avskyr när folk - sviker
att kärlek är - en mycket fin känsla ibland
att jag gillar att - skratta
att jag alltid kommer att - vara mig själv
att jag är hemligt förälskad i - han som har mitt hjärta
att sist jag grät var - igår
att min mobiltelefon - är jättetråkig
att när jag vaknar på morgonen - så vill jag bara somna om
att idag har jag - varit bakis och sovit mest hela dagen
att jag just nu tänker på - han som har mitt hjärta
att i kväll ska jag - på sleepover med tjejerna
att i morgon kommer jag - att bara chilla

Har du:
piercingar? tungan, navel, näsa och öron
Syskon? tre stycken - två bröder & en syster
Jobb? lite då och då
Rymt hemifrån? nej
Färgat håret? ja
Bra självförtroende? ibland
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? ja
Gjort något olagligt? ja
Somnat i skolan? flera gånger
Brutit ett ben? nej
Tappat bort mig i min hemstad? ja
Sett en fallande stjärna och önskat? ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
Smugit ut utan lov? ja
En hemlighet som ingen annan vet? ja
Sovit en hel dag? självklart
Somnat gråtande? Ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? ja
Blivit generad inför folk? nej
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej
Ätit musslor? nej
Varit på en festival? ja
Haft ett förhållande i mindre än en månad? när man var yngre
Blivit kallad player? nej
Färgat ditt hår svart? ja

Vad:
Längtar du till mest just nu? sommar och sol
Ska du göra i helgen? på sleepover och chilla
Har du för kläder på dig? mjukiskläder
Gjorde du igår? hade korvfest
Ska du göra i sommar? leva livet
Åt du senast? lite nudlar av mamma
Har du för mobil? samsung
Vad köpte du senast? alkohol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback