Det äter upp mig inifrån.

Jag vet att jag har
gjort bort mig totalt
ännu en gång.
Men jag lovar dig
av hela mitt hjärta
att det inte kommer hända igen.
Jag vill alltid vara dig nära
och hålla vår kärlek vid liv
så länge det bara går.
Kommer du inte ihåg
när du berättade för mig
att jag var din hjälte?
Jag vet att jag har
gråtit ännu en natt
i ånger och i sorg.
Men jag kan lova dig
att det inte kommer hända
någonsin mer igen.
Jag vill inte att det
ska behöva ta slut
på det här sättet.
Jag vet att jag har
gjort bort mig totalt.
Men jag lovar dig
av hela mitt hjärta
att det inte kommer hända igen.
Jag vill alltid vara dig nära
och hålla vår kärlek vid liv
så länge det bara går.

Jag vet att jag har
gråtit ännu en natt
i ånger och i sorg.
Men jag kan lova dig
att det inte kommer hända
någonsin mer igen.
Jag vill inte att det
ska behöva ta slut
på det här sättet.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback