Dagens..

DAGENS VILL HA: En klipptid. Måste bokas direkt. Mitt. Hår. Behöver. Hjälp. Nu. Attans att det är så svårt att få tid på Klippoteket. Men vill man ha det bästa så...
DAGENS KLÄDSEL: Acne Hex Earth, ny Hanky Panky blus, svarta pumps, Speedy 30, Trench från ZARA.
DAGENS SMINK: Solpuder, concealer och mascara. (Too Faced, Clinique och Lancôme)
DAGENS FRISYR: Hästsvans.
DAGENS HÄNDELSE: Malibu är bokat! Den 23e juni bär det av. Självklart återvänder vi till Huntley Hotel, succén från 2005 ska upprepas!
DAGENS LÅT: Aqualung - Brighter Than Sunshine
DAGENS PLANER: Dagen är över, men de planerna som är kvar är väl att jag ska se på Greys och dela på ett paket B&J med D. som blev över i helgen. Yum.
DAGENS SAKNAD: Theresé som jag inte träffat på en vecka! Saknar dig bästa <3
DAGENS DUMMASTE: Svea är förkyld. Om nu hundar kan vara det? Men hon är inte sig själv iallafall.
DAGENS SJUKA:
DAGENS DROG: Latte. Jag hade en period när jag inte var lika kaffe-galen som alltid. Men nu är jag tillbaka. Älskade koffein säger jag bara.
DAGENS ROLIGASTE: Tom. Han och jag har EXAKT samma humor, vi gör Sthlms Universitet till vad det är!
DAGENS FAVORIT: David är alltid min favorit.
DAGENS KÖP: Mozarella och pesto baugette till lunch, två stycken Latte (vad var det jag sa..) och pasta till kvällens middag, Pasta & Tomatsås.
DAGENS GODIS: Inget! Visst är jag duktig...? Fast som ni kunde läsa ovan ligger ett paket Ben&Jerrys i frysen.
DAGENS HUMÖR: Aldrig varit bättre,
DAGENS ORD: Ehm..?
DAGENS VILL HA: Ett dygns sömn.
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor, linne, tröja och underkläder.
DAGENS SMINK: Ingenting alls.
DAGENS FRISYR: Fläta.
DAGENS HÄNDELSE: Jag ville strypa någon.
DAGENS LÅT: Daughtry - One last chance.
DAGENS PLANER: Dagen är över. Snart ska jag sova.
DAGENS SAKNAD: Min farmor. Henne får jag träffa på fredag.
DAGENS DUMMASTE: Linus sprutade ner mina skor med vatten igen.
DAGENS SJUKA:
DAGENS DROG: Mina Camel Activate.
DAGENS ROLIGASTE: Att en viss person trodde att hon var jätterolig.
DAGENS FAVORIT: Det måste vara Limpan idag som stod ut med mig idag på skolan.
DAGENS KÖP: Jag har inte köpt någonting faktiskt.
DAGENS GODIS: Det lär väl vara knäckflar med smörkräm.
DAGENS HUMÖR: Upp och ner.
DAGENS ORD: Orka.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback