Dag 01 - Vem är jag?

Jag är Emelie Maria Mattsson Lundqvist. Jag är född den 19 juni 1990 på Östersunds BB. Jag bor tillsammans med min mamma och mina syskon på Körfältet. Jag förlorade min pappa för snart fem år sedan. Tillbringar mycket tid i Rätan hos min farmor. I somras tog jag studenten på Barn- och fritdsprogrammet med världens bästa klass. Just nu går jag en restaurang- och serveringskurs på tretton veckor på Lernia, där trivs jag jättebra. Där är jag klar den 23 december.

Jag älskar att resa och träffa nya människor, jag gillar även sena utekvällar som inkluderar dans på ett dansgolv. Jag gillar inte att planera saker utan vill ta dagen som den kommer! Jag är positiv och glad. Mina vänner och min familj är det bästa som finns i mitt liv och det är dom som gör mina dagar ljusa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback