8/11

Igår fick jag träffa en efterlängtad Johan. Det var ganska precis ett år sedan jag träffade honom sist. Han ringde mig och sa att han var på väg in till Östersund och ville ses. Han, Emelie och Johans fina hundar kom och hämtade upp mig. Vi åkte iväg för att hitta någonstans att äta men det var lättare sagt en gjort då Emelie inte kunde äta vad som helst pga allergi. Senare plockade vi upp Victoria och åkte till Krokom en sväng. Efter det åkte jag och Victoria upp till mig och chillade i soffan. När hon hade gått hem så somnade jag på soffan, gick sedan och la mig i sägen vid tio och somnade som ett litet barn.

Skolan idag har varit helt okej. Lite trött har man väl varit men inte så värst mycket. Dagen har bjudit på mycket skratt men också lite smärta när Linus snärtade mig på rumpan med sin släng (handduk). Sedan sprutade han även ner mina skor med vatten då han skulle rengöra golvet. Schysst kille alltså den där Limpan. Nu måste jag diska och efter det ska jag lägga mig framför en film och ta det lugnt.

JUST DET! Jag ska jobba på Guldgalan på OSD på torsdag också. Fett nice med lite extra cash!



Jag och Johan för ca ett år sedan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback