6/11

Jättemysig sleepover igår hos Emma. Det var jag, Emma, Simone och Ida. Vi åt en massa gott och tittade på film. Vi började att se på Water for elephants men kom på att vi hellre ville se skräckfilm så vi tog en promenad ner till Hemmakväll för att hyra några, det blev [•Rec] och The death will tell. Den första filmen var väl inte riktigt en film i min smak, för att jag ska bli skrämd vill jag ha en film som ger en känslan att det kan hända vem som helst och när som helst så den andra filmen gillade jag mer, bra val av mig och Emma. Vi gjorde även ansiktsmasker. Det blev en hel del skratt, en kväll som jag verkligen behövde. Efter filmerna gick vi och la oss men pratade och skrattade en hel del först.


Vad rimmar på citron?
- Makaron



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback