4/11

Världens sämsta bloggare, ja. Grejen är den att jag inte har någon ork till att skriva blogg på dagarna, jag går skolan mellan sju och fyra så när jag kommer hem är jag så sjukt trött. Men jag gillar att gå i skolan, jag har en fin klass som får mig att skratta och jag får göra något som jag tycker är roligt, trodde aldrig att jag skulle tycka att det här var så otroligt bra. Ikväll ska vi ha korvfest. Jag är så sjukt taggad! Ska snart göra mig klar innan jag ska ta bussen ner till Victoria. Jag tror att detta kommer att bli en riktigt bra kväll. Hihihihihih. Hoppas bara att många av våra klasskompisar kommer. Tråkigt att Sophia har gått och blivit vuxen och jobbar ikväll. Men vi får dricka ett par glas vin åt henne också.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback