21/11

Det har inte blivit så mycket skriva nu på senare tid. Men det beror på att jag inte har tid. I fredags hann jag bara hem en snabbis efter skolan för att byta kläder, sen bar det av till OSD för jobb. Det gick kanoners! Alla gäster var så trevliga och det gjorde att kvällen bara blev ännu bättre. Jag gillar att jag fick jobba med mitt fina gäng på skolan också. Bara Sophia som fattades. Efter jobbet gick jag och Victoria hem till mig, började titta på en film men vi båda somnade ganska fort. Lördag klockan elva vaknade jag av att någon smeker mig på armen och där står Sophia. Fikade lite och sedan gick vi bort till Andreas och Kajsa. Chillade där osv. Gick ner med Sophia på Bolaget, kom hit, jag duschade, Sophia somnade på soffan, jag gjorde mig klar, Sophia fick mat och sedan gick vi bort till Andreas igen. Där drack vi och hade det jättetrevligt. Fest på Stabsgränd och ett besök på G3. Kvällen avslutades med mat på Raggarn. Eller jag och Victoria fick vara med om något. Innan vi gick hem till mig och sov.

Igår åt vi bakispizza på Oden. Åkte hem efter det, duschade osv. Sedan åkte jag och Vic till Frösön för filmkväll med Schill och Jocke. Perfekt avslut på en riktigt bra helg. Nu ska jag lägga in alla bilder på Facebook. Bättre sent än aldrig! Vi hörs när vi hörs, mina vänner. Puss!

JUST DET, GRATTIS TILL LIMPAN PÅ FÖDELSEDAGEN!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback