7/5

Igår blev det som sagt en kväll med Simone, Emma och Sandra. Det blev en riktigt bra kväll. Efter att vi sjungit en massa Singstar och spelat Buzz så gick vi och Tobbe till Valhall för att hänga med Kevin och folk. Det var helt okej där, roligt att träffa lite nytt folk. Jag och Sandra blev till och med kvar där över natten.

Kom hem imorse runt tolv, då la vi oss i soffan och dog en stund framför tvn. Sedan åkte Sandra hem och jag gick och la mig. Så galet trött, man fick inte särskilt mycket sömn under natten så de där tre timmarna jag fick idag var underbara. Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, idag blir det grillat. Det kommer att sitta riktigt fint i min bakismage. Till det grillade blir det typ potatisskruvar, bea och sallad. Vi får inte glömma det bästa som finns en dag som denna, coca cola. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, vi skulle kanske ut och spela kubb senare. Tänkte lägga in bilderna senare ikväll eller så blir det imorgon.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback