4/5

Sitter just nu på skolan och Naturkunskap. Vi har haft ett prov i ekologi och det gick väl inte så bra som jag hade velat men förhoppningsvis blir jag godkänd iallafall. Jag och Simone gjorde precis klart en utav APU-uppgifterna, bara en miljon skoluppgifter kvar innan jag får lägga detta bakom mig.

Igår fyllde Kajsa 19 år och det firade vi med alkohol och tårta. Riktigt mysig kväll. Jag tycker mycket om mina fina tjejer men ni som läser min blogg borde ha förstått det vid det här laget. Runt elva skulle Mio skjutsa hem mig och Emma men så blev det inte, Emma kom på idén att vi skulle åka till Patrik och hälsa på, där var vi i kanske en timme innan jag blev alldeles för trött och ville hem. När jag kom hem la jag huvudet på kudden och somnade som ett litet barn på en gång. Trots att jag inte var hemma så sent så är jag galet trött idag. Ögonen går i kors.

Nu måste jag fortsätta med nästa arbete. Adjö.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback