30/5

Shit.. Idag var nästsista dagen i skolan, det känns helt sjukt. Det enda vi gjorde var att fika i Badhusparken, det var en mysig avslutning på dansen. Efter skolan stannade några av oss kvar och försökte få klarhet i vissa frågor till onsdag, det började inte så värst bra men sedan fick vi nog lite klarhet iallafall. Jag hoppas att allting är löst tills imorgon då vi ska pynta flaket. Men det gör det nog!

Nu har jag precis kommit hem ifrån Lillänge, har varit på Lindex och på Bolaget. Nu taggar vi som fan till studenten! Ikväll blir det någon form av klassfest. Jag hoppas att det blir roligt! Jag kan inte förstå att jag snart inte har någon klass längre. Snart måste jag stå på egna ben. Jag vill inte, jag vill verkligen inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback