27/5

Igår var det sommarfest på Oleary's, jag hade riktigt roligt. Jag älskar när det är mycket folk. Vi började hos Simone. Jag, hon och Sandra. Halv elva gled vi in till stan och upp till Emma en stund och drack någon öl innan krogen. Väl inne på krogen träffade vi några klasskompisar, dansade och träffade annat känt folk. Vid halv två blev det News, träffade välkända grabbar och drog på "efterfest", det var inte särskilt roligt så vi gick hemåt istället. Jag hade iallafall en bra kväll.

Idag var det meningen att vi skulle spela brännboll men det har spöregnat hela dagen så vi lekte istället. Det var skönt! Efter skolan åkte jag hem och dog i mammas säng. Sov till ungefär sex, åt middag och snart kommer Sandra och hämtar mig för en filmkväll. Vi får se om det blir någon öl men just nu har jag ingen lust med det då jag har gått och blivit förkyld med världens hosta. Mår som en påse skit, helt enkelt. Det är inte baksmälla, vill jag påpeka. Vi får se vad kvällen har att bjuda på. Det är trots allt studenttider.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback